AVIS LEGAL

En compliment del que estableix la Llei 34/2002 de serveis de la societat de la informació els comuniquem la següent informació:

– El lloc web www.fundacionsalesa.org és un domini en internet de titularitat de la FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO.

– La FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO amb NIF G-63115745, és una entitat sense ànim de lucre inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el núm. 1824 i declarada fundació benèfica assistencial.

– Les dades de contacte de l’FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO són els següents: Gran Via de les Corts Catalanes, 623 08010-Barcelona Telèfon 93.317.35.70. Correu electrònic: info@fundacionsalesa.org

Continguts

Aquestes pàgines web tenen per finalitat facilitar el coneixement de les activitats i serveis de la FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO.

La FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO es reserva el dret a fer, en qualsevol moment i sense previ avís, modificacions dels continguts i presentació del seu lloc web.
La informació continguda en aquesta web és de caràcter divulgatiu. La FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO no assumirà cap responsabilitat sobre l’ús inadequat dels continguts del seu lloc web.

Imatges

La FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO té cedits en exclusiva els drets de reproducció de les imatges. La seva utilització fora d’aquest àmbit serà perseguida i penada per la Llei

Links a altres pàgines web

La FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO facilita en aquest lloc web, links a pàgines web d’altres entitats, però no subscriu ni es responsabilitza obligatòriament dels continguts d’aquestes pàgines.

Propietat intel·lectual i industrial

El Copyright de la informació i el material de la web és propietat de la FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO. Tots els drets queden reservats. El lector no pot fer ús comercial de la informació, continguts o disseny del lloc web.

Protecció de dades de caràcter personal

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, L’informem que en prémer sobre el botó d’enviar del Formulari de Visita està donant el seu consentiment exprés perquè les seves dades passin a formar part de la base de de dades de la FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO. perquè puguem atendre la seva sol·licitud i perquè d’acord amb el que disposa la Llei 34/2002, de 11 de juny, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, li puguem enviar informació sobre els nostres productes i serveis a través de qualsevol mitjà de comunicació electrònic o no. Així mateix manifesta que les dades que ens ha proporcionat són certes i que vostè és la persona autoritzada per poder fer ús dels mateixos eximint a la FUNDACIÓ PRIVADA PEDRO SALESA CABO de qualsevol dany i perjudici que sofreixi deguda a falta de veracitat en el contingut de la informació facilitada. Li comuniquem que si desitja exercitar els drets que la Llei li reconeix d’accés, cancel·lació, rectificació o oposició ho pot fer enviant-nos un correu electrònic a la següent adreça info@fundacionsalesa.org o per correu a c / Gran Via de les Corts Catalanes, 623 cp 08010 Barcelona.