HOMENATGE AL PROFESSOR ALFRED BONAVIDA, DR. EN CIÈNCIES FÍSIQUES - fundacionsalesa.org

HOMENATGE AL PROFESSOR ALFRED BONAVIDA, DR. EN CIÈNCIES FÍSIQUES

El 16 de juny recordarem l’Alfred Bonavida, històric professor del Campus en l’especialitat d’acústica, amb l’estrena del documental Bonavida, una vida dedicada a la ciencia.

L’obra ha estat dirigida per en José Luis Molero, professor i alumni nostre, i repassa la trajectòria de Bonavida a través del testimoni de molts dels qui el van conèixer, alguns d’ells membres de La Salle-URL, alhora que explora les seves contribucions en anàlisi de veu, audiologia i logopèdia, entre altres temes de què n’era un expert.

L’acte estarà introduït pel Germà Josep Martí, un dels referents catalans en acústica, i Enrique Salesa, president de l’Instituto Auditivo Salesa i de la Fundació Pedro Salesa Cabo, tots dos amics i companys de treball durant molts anys del professor Bonavida. A continuació es projectarà el documental (que dura una hora) i s’organitzarà un espai de trobada amb un pica-pica per poder compartir records i vivències sobre l’homenatjat.

Per facilitar l’organització de l’acte, preguem que ens indiquis la teva voluntat d’assistir-hi fent clic en el botó que trobes a continuació, que et generarà una entrada gratuïta.

Us hi esperem!

Desitjo assistir-hi i reservar una entrada