Avís Legal

En compliment del que estableix la llei 34/2002 de serveis de la societat de la informació els hi comuniquem la següent informació:

* El lloc web www.fundacionsalesa.org és un domini en internet de titularitat de la Fundació Privada Pedro Salesa Cabo de Barcelona, registrat en el Protectorat de Fundacions de la Generalitat de Catalunya.

* La Fundació Pedro Salesa Cabo (NIF G-63115745), és una entitat sense afany de lucre declarada Fundació benefica de tipus asistencial, que figura inscrita en data 12 de juny de l'any 2003 al registre de Fundacions i Associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 1.824.

* Les dades de contacte de la Fundació Privada Pedro Salesa Cabo son les següents: Gran Via de les Corts Catalanes, 623. 08010-Barcelona Telèfon 93.317.35.70. Correu electrònic: info@fundacionsalesa.org.

Continguts

Aquestes pàgines web tenen per finalitat facilitar el coneixement de les activitats i serveis de la Fundació. La Fundació Pedro Salesa Cabo es reserva el dret a fer, en qualsevol moment i sense avís previ, modificacions dels continguts i presentació del seu lloc web.

La informació continguda en aquesta web es de caràcter divulgatiu. La Fundació no sumirá cap responsabilitat sobre l’ús inadequat dels continguts del seu lloc web.

Imatges

La Fundació té cedits en exclusiva els drets de reproducció de les imatges que apareixen. La seva  utilització fora d’aquest àmbit serà perseguit i penat per la Llei.

Links a altres pàgines web

La Fundació facilita en aquest web site, links a pàgines web d’altres entitats, però no subscriu ni es responsabilitza obligatòriament dels continguts d’aquestes pàgines.

Propietat intel·lectual i industrial

El Copyright de la informació i el material de la web és propietat de la Fundació Privada Pedro Salesa Cabo. Tots els drets queden reservats. El lector no pot fer ús comercial de la informació, continguts o disseny del lloc web.

Protecció de dades de caràcter personal

En compliment del que estableix la llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de dades de caràcter personal li informem que les dades personals que ens facilita a través d’aquesta web passen a formar part d’un fitxer de dades personals, amb la única finalitat de oferir-li de forma adequada els serveis sol·licitats. Pot exercir els drets d’accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades a través d’una sol·licitud per escrit a l’adreça següent: Gran Via de les Corts Catalanes, 623. 08010-Barcelona.