Noticies | Fundacion Salesa

poster

11/04/2018

ANY DEL DR. JORDI PERELLÓ I GILBERGA

Des de la Fundació vam assistir a l'acte inaugural de “l’Any del Dr. Jordi Perelló i Gilberga" que es va celebrar al Col·legi de Metges de Barcelona el passat 5 d'abril.

El Dr. Jordi Perelló Gilberga, pare del Dr. Enric Perelló patró de la nostra Fundació, va ser pioner de la Foniatria a Espanya. El 1943 es va especialitzar en Otorinolaringologia (ORL) al servei del professor Ferran Casadesús a l'Hospital Clínic de Barcelona. Posteriorment es va formar a Bordeus i a París on va estudiar Foniatria. El 1956, va començar a treballar a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau on va fundar la Secció de Foniatria, la primera del país fins al 1977, que s'incorpora al Servei d'ORL de l'Hospital de la Vall d'Hebron. Des de 1980, va ser metge del Gran Teatre del Liceu.

L'acte, al qual va assistir nombrós públic entre metges ORL, familiars, professionals i amics, va comptar amb la presència del nostre president, el Sr. Enrique Salesa, acompanyat per la seva dona, pel vicepresident D. Pedro Salesa i per la gerent de la Fundació . Van intervenir la Dra. Bonet (foniatra), el Dr. Bruguera (expresident del COMB), el Dr.Corbella (catedràtic de Medicina i historiador) i el Dr. E. Perelló.

En el següent enllaç es pot veure l'agenda dels propers actes organitzats amb motiu de l'Any del Dr. Perelló.