assemblea ccf 4195 0192

27/06/2018

ASSEMBLEA GENERAL DE LA COORDINADORA CATALANA DE FUNDACIONS

El passat 15 de juny vam assistir a la Assemblea General de la Coordinadora Catalana de Fundacions de la qual la nostra Fundació és membre.

La cloenda de l’acte, que es va celebra a les instal∙lacions de l’antiga Fàbrica Damm, va  comptar  amb  la  presència  del Sr. Xavier  Bernadí,  director  general  de  Dret  i Entitats  Jurídiques  del  Departament  de  Justícia.  Aquest  responsable  del  Protectorat  de  les fundacions  va  felicitar  a  la  Junta de la CCF per  la molt  bona  feina. Fruit d’aquesta bona entesa amb els  projectes  de la  Coordinadora,  Bernadí  va avançar la  pròxima  signatura d’un  conveni  de  col∙laboració  entre  el  Departament  de  Justícia  i  la  CCF  per  a  la  promoció  i visibilització del sector a través de l’Observatori de les Fundacions de Catalunya.