imagen+jornada+solo+foto

12/09/2017

CONFERÈNCIA DIVULGATIVA “ENVELLIMENT ACTIU I SALUDABLE”

La Fundació Pedro Salesa organitza una conferencia divulgativa sobre la importància de l’audició i la socialització, el proper 21 de setembre.

L’envelliment no té perquè ser un obstacle per gaudir d’una qualitat de vida. Tot i que el procés natural d’envelliment no es pugui evitar, l’objectiu és preparar les persones per encarar la vellesa de la forma més activa i saludable.

Parlarem de la presbiacúsia, els acúfens, últims avanços en el coneixement de la funció auditiva,…

L’acte tindrà lloc el proper 21 de setembre a les 18 hores al Centre Cívic Pere Pruna de Barcelona ( carrer Ganduxer, 130)

La jornada és gratuïta però cal reservar  al telèfon 935.507.920 ( 9 a 13h i de 16 a 19h de dilluns a divendres)

Més informació al programa.

Descargar Archivo