Noticies | Fundacion Salesa

img 20171125 wa0002.fira

29/11/2017

LA FUNDACIO PARTICIPA A LA MOSTRA D’ENTITATS DEL CENTRE CIVIC VIL·LA FLORIDA

La Fundació va participar el passat dissabte 25 de novembre en la MOSTRA D’ENTITATS que va organitzar el Centre Cívic Vil·la Florida.

La Mostra es va realizar en col·laboració amb Barnavasi, el Mercat i l’Associació de Veïns de Sant Gervasi.

La Fundació va disposar d’un stand on vam fer audiometries i vam explicar la importància de realitzar-se periòdicament una audiometria per saber l'evolució de la hipoacúsia o sordesa pròpia de la tercera edat.

Així mateix vam explicar a la gent que "la hipoacúsia és el tercer problema crònic propi de la tercera edat. Aquests pacients, no diagnosticats, pateixen un aïllament progressiu, i en molts casos renuncien indegudament a una positiva adaptació de pròtesis auditives que els permetria una feliç incorporació a la vida social.