foto+ccf.v1

24/10/2018

LES FUNDACIONS HO FEM POSSIBLE

El passat 22  d'octubre el President de la Fundació va assistir, al CaixaForum de Barcelona, a l'acte de celebració del 40 aniversari de la Coordinadora Catalana de Fundacions.

Sota el lema "Les fundacions ho fem possible" es va explicar la important tasca realitzada per les fundacions a través dels exemples del treball realitzat de la Fundació Pro-activa Open Arms, la Fundació MACBA, la Fundació Bofill, la Fundació Josep Carreras i la Fundació Ared.

Seguidament es va reconèixer a les fundacions de més de 500 anys de servei:

• Fundació Hospital de Sant Celoni (1170)
  • Fundació Sant Andreu Salut ( Manresa, 1260)
  • Fundació Salut Empordà ( Figueres, 1313)
  • Fundació Hospital Sant Joan Baptista ( Sitges, 1324)
  • Fundació Privada Hospital Asil de Granollers ( 1328)
  • Fundació Residència Santa Susanna ( Caldes de Montbui, 1386)
  • Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau ( Barcelona, 1401)
  • Fundació Hospital de Sant Pau i Santa Tecla ( Tarragona, 1464)

El tancament de l'acte el va realitzar la consellera de Justícia de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Ester Capella i Farré.En acabar hi va haver un còctel on es va poder compartir amb algunes de les més de 550 fundacions inscrites en la CCF i professionals vinculats amb el Tercer Sector.

Des d'aquestes línies volem felicitar a la Coordinadora Catalana de Fundacions per la seva gran tasca en el món fundacional durant aquests 40 anys.