20170921 182535+curso

27/09/2017

RESUM DE LA CONFERÈNCIA DIVULGATIVA "ENVELLIMENT ACTIU I SALUDABLE" AL CENTRE CÍVIC PERE PRUNA

El 21 de setembre de 2017 la Fundació va realitzar una conferència informativa sobre "Envelliment actiu i saludable" al Centre Cívic Pere Pruna de Barcelona.

La conferència es va iniciar amb una explicació de perquè es produeix una pèrdua auditiva i recordant el funcionament intern dels òrgans auditius. El Sr. Pere Salesa va terminar la conferència amb uns consells i explicant les ajudes que concedeix la Fundació a les persones amb escassos recursos.

A continuació es va produir un animat debat entorn a la rehabilitació auditiva.

Agraïm a tots els assistents la seva atenció i participació.

Així mateix, donem les gràcies a tot l'equip del Centre Cívic Pere Pruna per la seva acollida i per l’organització i a l'Ajuntament de Barcelona pel suport i finançament d'aquest tipus d'activitats.