dsc 3250.correo

29/11/2017

RESUM DE LA FORMACIÓ SOBRE LA DETECCIÓ PRECOÇ DE LA HIPOACÚSICA

El passat 28 de novembre la Fundació va col·laborar juntament amb els professionals de l'Institut Salesa en l'organització de la segona jornada formativa sobre detecció precoç de la hipoacúsia.

Els ponents van presentar les xerrades sobre la ciència de l'audició, les últimes tècniques en la detecció precoç en nadons així com els recents avenços en el coneixement de la congnició del llenguatge i l'audició. A la tarda els professionals van assistir a unes pràctiques amb nadons que es van realitzar a l'hospital de "La Maternitat" de Barcelona. Els assistents van poder desenvolupar "in situ" els coneixements adquirits en el curs amb les últimes tècniques de otoemissions acústiques i potencials evocats automatitzats.