02/06/2010

SESSIÓ CIENTIFICA SOBRE NEUROPATIA AUDITIVA

La Fundació Pere Salesa Cabo i l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears en col.laboració amb la Societat Catalana de ORL organitzen la sessió científica.

La sessió científica titulada "DEFICIÈNCIA AUDITIVA FUNCIONAL EN PACIENTS AMB NEUROPATIA AUDITIVA" sera a càrrec del Professor Gary Rance (PhD ) professor associat Wagstaff Research Fellow in Otoloryngology de la Universitat de Melbourne.

Acte commemoratiu dels 60 anys de l'Institut Auditiu Espanyol Salesa i els 6 anys de la Fundació Pere Salesa Cabo. La sessió tindrà lloc el dijous 17 de juny de 2010 a les 20 hores, a l'Aula 8 de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques (c / Major de Can Caralleu 1-7. 08017-Barcelona. Tel 93.203 octubre 1950). Hi haurà sistema de traducció simultània.