NOVA INSTAL·LACIÓ DE MEGAFONIA DIGITAL EN L'ESGLÉSIA DELS SANTS GERVASI I PROTASI, MARE DE DÉU DE LA BONANOVA. - fundacionsalesa.org

NOVA INSTAL·LACIÓ DE MEGAFONIA DIGITAL EN L’ESGLÉSIA DELS SANTS GERVASI I PROTASI, MARE DE DÉU DE LA BONANOVA.

Amb la finalitat de millorar l’audició en les celebracions religioses que tenen lloc en l’església parroquial dels Sants Gervasi i Protasi Mare de Déu de la Bonanova, s’ha dut a terme una completa reforma de la megafonia de l’església amb moderns equips digitals. La Parròquia desitja millorar la percepció auditiva de tots els feligresos assistents i en especial la d’aquells que tenen una pèrdua auditiva corresponent a l’edat, siguin o no usuaris d’ajudes auditives.

L’estudi, càlcul de la instal·lació i la seva realització han estat fets per l’empresa, especialitzada en megafonia d’esglésies, Veremundo Silvestre Jordà, S.L. amb equips i tècnics de l’empresa italiana Fulgor Service snc. Tota la operació ha estat finançada econòmicament per la Fundació Pedro Salesa Cabo de Barcelona.

De la mateixa empresa italiana Fulgor Service són les instal·lacions megafòniques a Barcelona de les basíliques de Santa Maria del Mar, La Mercè, Santa Maria del Pi, entre altres. També han portat a terme un gran nombre d’instal·lacions en esglésies d’Itàlia, Terra Santa i altres llocs del món.

La Fundació Pedro Salesa Cabo té el suport de l’Institut Auditiu Salesa S.L. que és l’empresa degana, dedicada a l’adaptació d’audiòfons més antiga d’Espanya, creada l’any 1949 amb instituts a Barcelona i Madrid i amb més de 70 anys d’experiència en l’adaptació d’audiòfons.