Objectius

Tal com es recullen als Estatuts de la Fundació, els nostres objectius són els següents:

• Desenvolupar un important projecte assistencial a l’àmbit nacional per dotar persones amb escassos recursos econòmics de mitjans per aconseguir pal·liar la seva deficiència auditiva. Crear els serveis necessaris perquè aquest tipus de pacients puguin, per mitjà de la Fundació, millorar la seva qualitat de vida i aconseguir per a ells una integració real i total en aquesta societat.
  • Ajudar i cooperar internacionalment en programes de detecció precoç de l'hipoacúsia i rehabilitació de la deficiència auditiva en països de parla hispana en via de desenvolupament.
  • Establir programes de formació en les ciències de l'audició i en el llenguatge, i en la formació continuada en l'audiologia.
  • Concedir beques a l'especialitat mèdica d'otorinolaringologia que ajudin a la formació professional d'aquesta especialitat i a establir enllaços, col·laboracions i intercanvis amb altres institucions sanitàries públiques i privades, nacionals i internacionals, amb finalitats d'investigació i en les especialitats de l'otorinolaringologia, audiologia, foniatria i logopèdia.
  • Difondre els beneficis i efectes rehabilitadors amb intercanvis de coneixements en l'assistència a congressos.
  • Promoure qualsevol altra activitat destinada a millorar les finalitats anteriorment esmentades.