Registre

Registre

-La Fundació està inscrita al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya, amb data 12 de juny de 2003 i amb el núm. 1824. Catalogada com a fundació benèfica de tipus assistencial.

-La Fundació és sòcia de la Coordinadora Catalana de Fundacions (CCF), entitat que representa els interessos de les fundacions a Catalunya, comptant amb fundacions de tots els àmbits: social, educatiu, investigació i recerca, cultura, medi ambiental, sanitari, etc.

-La Fundació és sòcia de l’Associació Espanyola de Fundacions (AEF). És una associació d’utilitat pública, independent que agrupa fundacions de diferents dimensions, finalitats i àmbits d’actuació (local, autonòmic, estatal i internacional). La seva missió és treballar en benefici del sector, en favor del seu desenvolupament i enfortiment.